top of page
avstrykun

Тендер щодо промо-кампанії для Національної платформи МСБ


ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

щодо промо-кампанії для Національної платформи МСБ

Опис завдання:

Розробка концепції промо-кампанії для підвищення обізнаності мікро-, малих і середніх підприємств (ММСП) про переваги членства в бізнес-об’єднаннях (БО). Кампанія повинна орієнтуватися на збільшення кількості членів у бізнес-об’єднаннях, підвищення залученості ММСП, а також просування бази даних (профілей) бізнес-об’єднань – членів Нацплатформи МСБ та Стандарту бізнес-об’єднань МСБ.

Місце роботи:

Віддалено (онлайн)

Дата початку:

17 грудня 2024 року

Дата завершення:

27 грудня 2024 року

Замовник:

Громадська спілка «Національна платформа малого і середнього бізнесу»,


Ганна Стрикун

Види діяльності:

73.11 створення та проведення рекламних кампаній

Метод оцінювання:

●      Найнижча цінова пропозиція претендента, що відповідає визначеним у цьому Технічному завданні критеріям.


●      Рівень обізнаності претендента з різними аспектами діяльності бізнес-об’єднань в Україні.

●      Наявність у претендента досвіду в розробці рекламних кампаній та просуванні на онлайн-ресурсах.

●      Приклади попередніх результатів надання послуг.

Закупівля послуг за цим технічним завданням здійснюється в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

КОНТЕКСТ ТА ОПИС ПРОЄКТУ

З початку війни в Україні 24 лютого 2022 року Уряд України активізував зусилля щодо покращених умов для економічного відновлення країни, підтримки ММСП, пошуку швидких та ефективних рішень для релокації суб’єктів господарювання. Членські бізнес організації (ЧБО), як важливий компонент інфраструктури підтримки бізнесу, стикаються з кількома проблемами, які пов’язані з недостатнім рівнем розвитку ЧБО, з одного боку, та значними проблемами у діяльності суб’єктів господарювання (що є наслідком руйнувань, втрати традиційних ринків, ускладнення логістики, зниження споживання та інших втрат, спричинених війною), які є потенційними учасниками ЧБО, з іншого боку.

У співпраці з Міністерством економіки України та за фінансової підтримки Швейцарії ПРООН підтримала ЧБО через Проєкт «Зміцнення членських бізнес організацій ММСП» (Проєкт). Проєкт має на меті розширити охоплення ЧБО по всій Україні та, як очікується, позитивно вплине на їх здатність залучати членів, сприяти конструктивній співпраці з урядовими структурами та робити внесок у розробку політики, спрямованої на галузевий розвиток ММСП.

Війна в Україні вже призвела до значних людських втрат, безпрецедентного переміщення населення всередині країни та до сусідніх країн, а також нищівного руйнування інфраструктури. Усі ММСП в Україні так чи інакше постраждали, для багатьох людей та бізнесів ситуація залишається критичною. Багато підприємств були змушені закритися, призупинити свою діяльність або були знищені, а інші намагаються знайти спосіб переїхати в інші частини України, які поки що не постраждали від збройного конфлікту. Тому партнерські ЧБО потребують професійної консультаційної підтримки в організаційному розвитку, оновленні стратегій, впровадженні нових моделей членства, побудові державно-приватного діалогу у відповідь на цей руйнівний виклик підприємництву в Україні.

Щоб підвищити обізнаність ММСП про членство в ЧБО та його переваги, ПРООН залучає ГС «Національна платформа малого та середнього бізнесу» як Відповідальну сторону (RP), що забезпечить розробку та запуск платформи (цифрова комунікаційна платформа, придатна для підтримання діалогу) для підвищення обізнаності, довіри та членства ММСП в членських бізнес-об’єднаннях з метою зміцнення ролі мікро-, малого та середнього підприємництва (ММСП) в економіці України шляхом активізації їх участі в бізнес-об’єднаннях.

ЗАГАЛЬНА МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

Загальною метою цього завдання є розробка та реалізація концепції промо-кампанії, що має за мету підвищення обізнаності та залучення нових членів до бізнес-об’єднань, сприяння популяризації переваг членства в організаціях та просування відповідних інструментів для розвитку бізнесу, інформування про розвиток бізнес-об’єднань, стандартизацію їх діяльності, важливість об’єднання для просування інтересів бізнесу (адвокації), спільного навчання, нетворкінгу тощо

Основні завдання:

  1. Розробити концепцію промо-кампанії із визначенням цільових груп та обранням найбільш ефективних каналів комунікації.

  2. Підготувати план розміщення рекламних оголошень (банерів, макетів, відеороликів, постів, анонсів, новинних матеріалів тощо)

  3. Створення рекламних матеріалів промо-кампанії.

  4. Звітування щодо проведеної промо- кампанії

 

 

ОПИС ПОСЛУГ

Під керівництвом визначеного представника команди Проєкту Виконавець, якого буде обрано за результатами тендеру, повинен надати такі послуги в рамках виконання даного завдання:

Завдання

Опис завдання

Кількісний показник

Кількість одиниць

1

Розробка концепції промо-кампанії

Розробка концепції промо-кампанії для просування членства в бізнес-об’єднаннях. Концепція повинна включати визначення цільових груп, ключових меседжів та вибір найбільш ефективних каналів комунікації для кожної з цільових груп.


 

Концепція

1

2

Підготовка плану розміщення рекламних матеріалів

Розробка плану розміщення рекламних оголошень, таких як банери, макети, відеоролики, пости, анонси, новини тощо. План повинен включати вибір медіа-платформ і конкретний графік публікацій.

Медіаплан

1

3

Створення рекламних матеріалів промо кампанії

Підготовка рекламних матеріалів для промо-кампанії: банери, макети, інфографіка, відеоролики, постери, пости для соціальних мереж тощо. Матеріали повинні відповідати рекомендаціям бренд-буку та бути адаптовані для кожного обраного каналу комунікації.

Рекламні матеріали

не менше 20 одиниць

4

Звітування щодо проведеної промо кампанії

Підготовка детального звіту про проведену промо-кампанію

Звіт

1

 

Для забезпечення належного виконання вищезазначених завдань, Виконавець зобов’язується:

  • Підтримувати постійний зв’язок і здійснювати координацію з командою Проєкту щодо всіх аспектів виконання зазначених вище завдань.

  • Невідкладно інформувати про будь-які труднощі або затримки, що виникли під час виконання вищезазначених завдань.

  • Проводити зустрічі (онлайн, наживо – за потреби) з командою Проєкту на запит команди або з власної ініціативи.

  • Надавати результати надання послуг для перегляду, подання зауважень і пропозицій, а також затвердження командою Проєкту.

  • Забезпечити врахування гендерної рівності та розширення можливостей жінок у діяльності, сприяти безпечному та сприятливому середовищу, вільному від будь-якої дискримінації та жорстокого поводження, та використовувати принципи гендерно-чутливих комунікацій відповідно до організаційних стандартів ПРООН.

ПРИМІТКА: будь-яка напрацьована інформація, звіти, презентації та інші матеріали повинні бути узгоджені командою Проєкту з ПРООН перед їх публічним поширенням. 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Передбачається, що Виконавець забезпечить надання відповідних послуг (виконання відповідних робіт) та досягне зазначених нижче результатів впродовж вказаних строків.

Результат

Строки виконання*

1.

Розроблена та затверджена концепція промо-кампанії

1 тиждень

2.

Підготовлений детальний план розміщення рекламних матеріалів

1 тиждень

3.

Розповсюдження та публікація рекламних матеріалів в мережі інтернет

3 тижні

4.

Подано звіт про виконання завдань і досягнуті результати.

3 тижні

 

* Виконання окремих завдань може здійснюватися Виконавцем паралельно.

УМОВИ ОПЛАТИ 

Оплата за послуги, надані Виконавцем, здійснюється без урахування ПДВ – рахунок за послуги Виконавця не може включати податок на додану вартість (ПДВ), сума до сплати повинна бути вказана «Без ПДВ».

Виконавець укладає договір з ГС «Нацплатформа МСБ». Якщо Виконавець є юридичною особою чи фізичною особою-підприємцем, то він/вона самостійно несе відповідальність на сплату відповідних податків. Якщо Виконавець є фізичною особою, ГС «Нацплатформа МСБ», відповідно до законодавства України, виступає податковим агентом і нараховує та сплачує до бюджету відповідні податки з загальної суми, яку Виконавець визначить за результатами роботи у Акті приймання наданих послуг.

Оплата буде здійснена двома етапами згідно з таким графіком платежів:

Етап 1 (50 % від суми цього Договору) – після виконання таких завдань та досягнення відповідних результатів:

  • Розроблена та затверджена концепція промо-кампанії

  • Підготовлений детальний план розміщення рекламних матеріалів

Етап 2 (50 % від суми цього Договору) – після виконання таких завдань та досягнення відповідних результатів:

  • Розповсюджені та опубліковані рекламні матеріали в мережі інтернет.

  • Подано звіт про виконання завдань і досягнуті результати.

 

ВИМОГИ ДО ЗВІТНОСТІ

Виконавець працюватиме під керівництвом визначеного представника Нацплатформи МСБ.

Виконавець повинен дотримуватися системи моніторингу, оцінки і контролю якості, впровадженої ПРООН. Уся необхідна інформація, звіти і статистичні дані, електронні та паперові версії звітів повинні готуватися та передаватися для схвалення відповідно до попередньо встановленого графіку або настільки швидко, наскільки це можливо (протягом узгодженого проміжку часу).

Виконавець повинен узгоджувати всі етапи виконання цього Технічного завдання та переходити до наступного етапу лише після отримання схвалення попередніх завдань.

Після завершення надання послуг Виконавець повинен надати Підсумковий технічний звіт, що містить короткий опис наданих послуг та досягнутих результатів. Усі звіти та результати подаються в електронній формі (*.docx, .xlsx, .pptx, та *.pdf або інші попередньо узгоджені формати). Звіти має бути надано українською мовою.

 

ДОСВІД І КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ

Очікується, що претендент має відповідати таким кваліфікаційним вимогам:

  1. Вища освіта в галузі маркетингу, реклами або суміжних напрямків.

  2. Щонайменше 2 роки досвіду в розробці рекламних кампаній.

  3. Досвід роботи з просуванням онлайн-ресурсів та в соціальних мережах.

  4. Приклади попередніх робіт у сфері реклами та просування.

 

ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Цінова пропозиція подається до ГС «Нацплатформа МСБ» не пізніше 13:00 17 грудня 2024 року

Документи повинні бути складені українською мовою, та у електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані учасником на електронну адресу info@platforma-msb.org з темою листа «Промо-кампанія для Національної платформи МСБ » від ______________________________ (ПІБ) або найменування юридичної особи».

До цієї Пропозиції додається:

  1. Цінова пропозиція у наступній формі (ціну має бути вказано в гривнях):

Результат

Кількісний показник 


(строк виконання)

Кількість одиниць

Вартість за одиницю (без ПДВ), грн

Загалом (без ПДВ), грн

1.

Розроблена та затверджена концепція промо-кампанії

1 тиждень

1



2.

Підготовлений детальний план розміщення рекламних матеріалів

1 тиждень

1



3.

Розповсюдження та публікація рекламних матеріалів в мережі інтернет

3 тижні

не менше 20



4.

Подано звіт про виконання завдань і досягнуті результати.

3 тижні

1



Разом:


 

  1. Копія витягу (або виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (виключно для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

  2. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (виключно для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

  3. Довідка про попередній досвід діяльності претендента (для юридичної особи) або резюме (для фізичної особи чи фізичної особи – підприємця).

  4. Резюме працівників претендента, які будуть залучені до виконання завдання (для юридичної особи).

  5. Приклади попередніх робіт.

Додаткові застереження:

Учасник цього запиту на подання цінових пропозицій приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього запиту.

Учасник цього запиту на подання цінових пропозицій, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим запитом, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

До участі у конкурсному відборі допускаються цінові пропозиції, які повністю відповідають умовам цього запиту. Цінові пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників, що їх подали, до повного завершення надання послуг, щодо яких було здійснено запит подання цінових пропозицій.

8 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page